Strony

poniedziałek, 2 lutego 2015

Powrót !

Zaczęłam nowy rozdział w życiu. Ostatnie miesiące były dla mnie szczególnie ciężkie pod względem fizycznym i psychicznym. 
Przestałam myśleć o zdrowym odżywianiu, ćwiczeniach i codziennej walce ze swoimi słabościami.
Przechodziłam ciężkie, psychiczne załamanie, wiele dość poważnych chorób i znacznie opuściłam się w nauce. Co teraz? 

Po 4 miesięcznym "przystanku w życiu" przyszła pora na odbudowanie starych nawyków, na poprawę wyglądu, stanu zdrowia i ducha, a przede wszystkim na bycie szczęśliwą mimo wielu przeciwności. 
Każdy człowiek w życiu przechodzi ciężkie chwile: prawnik, górnik, maszynista, muzyk, malarz i każda osoba, którą mijamy na ulicy. 
Każdy musi zmierzyć się z problemami, niezależnie od wieku czy stanu majątkowego. 
Doszłam do tego niedawno, uświadomiłam sobie, że życie jest zbyt krótkie, żeby zatrzymać się w miejscu i pozwolić na to, żeby bagno, w którym się zatrzymaliśmy pochłonęło nas na dobre. 

Jest luty, a dla mnie "nowy rok i nowa ja" zaczęło się tak całkowicie dziś. Chcę podzielić się z każdą osobą, która to czyta moimi postanowieniami, bo nie są one puste i rzucane na wiatr, ale przemyślane wiele razy i w różnych warunkach.


POSTANOWIENIA NA NOWY ROK (ale takie, które utrzymają się na całe życie) 


1) Pomagać innym
Zamierzam udzielać się w wolontariatach i różnych akcjach, które mogą zdecydowanie pomóc. 

2) Kształcić się i uczyć o wiele więcej

Nauka to jedna z moich pasji, lubię się uczyć, ale nie tylko w szkole, na co dzień, wśród ludzi tych nowo poznanych i wśród starych przyjaciół

3) Dostrzegać własne wady i je niwelować


4) Zdobyć w pełni poziom C1 w języku angielskim 


5) Zacząć pracę nad swoim ciałem od nowa


6) Myśleć o innych we wszystkim, co robię 


7) Poprawić kontakt z rodzicami i rodzeństwem


8) Zacząć znów jeść "czysto" 


9) Prowadzić Pozytywną Motywatorkę regularnie, porządnie i systematycznie


10) Poznać nowych ludzi, doceniać przyjaciół i ludzi, którzy mnie wspiera



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz