Strony

piątek, 15 sierpnia 2014

Domowy sposób na cellulit - peeling kawowy!



Szukając w internecie sposobu na walkę z cellulitem natrafiłam na peeling kawowy. 



Można go kupić, ale także zrobić samemu. 
Przepis jest bardzo łatwy, składniki widoczne na zdjęciu obok (tj. oliwa, sól, cynamon wymiennie z imbirem, fusy po kawie [ja wzięłam z ekspresu], płyn do kąpieli, sól lub cukier) wymieszać w dowolnych proporcjach. 
Efektem musi być jednolity peeling o konsystencji mokrego piasku. 
Wmasowywać w partie ciała pokryte cellulitem pod prysznicem lub wannie (nie polecam:/), skóra po zmyciu jest miękka i gładka. 
Daje naprawdę duży efekt, a jedyną wadą jest to, że fusy mogą zapchać odpływ, choć mnie od 2 tygodni używania nic się takiego nie zdarzyło. 

opinie internautek: 



Isabel28 stycznia 2014 21:37
Robiłam i muszę przyznać, że jest S U P E R !
polecam, ciałko po nim jest niesamowite ;)

Mizerka30 października 2013 17:37
Znam ten peeling i też go polecam..Tylko zawsze po nim mam łazienkę do sprzątania ;)

Więc zwalczajmy cellulit :) !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz